Skogspromenad med hundarna

Kom nyss in från en härlig lång skogspromenad. Jag kände att jag var tvungen att gå ut efter all god mat jag åt igår:)...
Agnes och Cajsa fick följa med mig...  Idag har min kusin Johanna varit här. Det var jättelänge sen vi sågs, så det var kul och få träffa henne. Vi fikade lite å sen spela vi ett spel som heter Familje Geni, Anna och Mathilda var med också. Anna vann, Johanna kom tvåa och jag å mathilda vart på delad tredjeplats.

image1
Cajsa

image2 
Agnes




Jag ska berätta lite om hur det var igår tänkte jag. Vi hade bjudit in pappas bröder + deras familj.
Det började med att mamma och jag började städa hela huset och duschade hundarna. Efter det så var det dags att börja med maten. Mamma gjorde janssons frestelse, stekte kötbullar, räkomelett och jag gjorde ägghalvor med räkor på, griljerade skinkan och stekte korven. När klockan blev 19.00 så kom de=). Vi började äta och hade jätte trevligt...


Nu ska jag gå och kolla på konståkning.
//Emma

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh, men var det du :) Dig måste jag lägga till kontakter :) Ha det toppen :)

2008-03-23 @ 19:43:45
URL: http://petrahermansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0